Mamy przyjemność zaproponować Państwu nowoczesne rozwiązanie świadczenia

pomocy technicznej przy użyciu sieci Internet.

 

Często zdarza się, że problemy na które Państwo napotykacie są dla naszych serwisantów łatwe do rozwiązania, ale niestety wymagana jest ich bezpośrednia interwencja przy stanowisku komputerowym którego problem dotyczy.

 

Dotychczas po zgłoszeniu takiego problemu nasz serwisant musiał dotrzeć do Państwa z wizytą.

 

Teraz istnieje możliwość rozwiązania wielu problemów związanych z oprogramowaniem w sposób zdalnywymagający jedynie połączenia z internetem i chwili cierpliwości.

 

Procedura udzielenia pomocy wygląda następująco:

 

  • zgłoszenie problemu pod nr tel.: 24 268 48 26 lub 502 409 552
  • zarejestrowanie i wyznaczenie terminu zdalnej sesji. (jeśli jest dostępny wolny serwisant to istnieje możliwość rozpoczęcia sesji bez oczekiwania)
  • pobranie i uruchomienie aplikacji do połączenia z nami. (pobierz POMOC.EXE )
  • podanie numeru sesji wygenerowanego przez aplikację. (jest on losowy)

Od tego momentu serwisant łączy się przez sieć Internet z Państwa komputerem i na czas rozwiązywania problemu przejmuje nad nim częściową lub gdy jest to konieczne całkowitą kontrolę. W zależności od złożoności problemu i czasu jego rozwiązania połączenie głosowe (telefoniczne) nie zawsze jest konieczne w trakcie pracy serwisanta jak również obecność przy naprawianym komputerze z Państwa strony nie jest wymagana.

 

Po zakończeniu naprawy następuje rozłączenie sesji i można zamknąć aplikację pomoc.

Koszt takiej usługi jest porównywalny z tradycyjną usługą serwisową (znika koszt dojazdu, dochodzi koszt czasowej dzierżawy systemu zdalnej pomocy), ale usunięcie problemu następuje dużo szybciej, a często chwilę po zgłoszeniu.